Natti

Jag måste bara skriva och klaga lite! Kollade på "Hjälp! Jag är med i en Japans tv show" nu ikv. Blir så, jag vet inte vad jag ska kalla det men, irriterad. Eller det är kanske ganska tragiskt att någon kan vara så som Anna Bok! Hon tror att alla vill henne ont och hon bara klagar hela tiden!! Hon har massa konstiga ursäkter och grinar hela tiden. Varför usätta sig för sånna här grejer om man inte klarar pressen?? Jag vet inte om jag har helt fel nu men jag tycker det bara varit klagande från henne hela tiden. Så klaga hon på att just Johannes kom tillbaka till programmet idag fast hon faktiskt själv fått komma tillbaka och fick en andra chans...jaja...nog om det...nu har jag fått klaga lite..hehe

Nu ska jag hoppa i säng. Själv tyvärr eftersom Tobias jobbar natten. Men men...jag ska ju bara sova ändå så.. Snart är det morgon igen med massa gos och bus! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback