Lördag

Idag har jag jobbat. När jag kom hem från jobbet åkte Tobias till sitt jobb och ska jobba i ett dygn =( Men men...Love har lite feber också och är jätte gnällig. Vet inte varför han har det för han är inte snorig och inga tänder på g. Konstigt tycker jag! Han har varit varm i ett par dagar nu, men det är ju säkert inte mer än 38,5 i temp. Vi har tappat bort termometern så jag vet inte men han är ju inte glöd het liksom... Jaja...hoppas han sover bra i natt så kanske han är bättre imorgon!

Så imorgon får vi väl se om vi bara stannar hemma eller om vi kanske tar oss ut på en liten cykeltur...

Nu ska jag fortsätta kolla på Robinsson.

Kommentarer
Duracellmamman

Härlig blogg du har!! Hittade in till dig via Familjeliv!



Trevlig vecka!

2009-05-03 @ 19:39:06
URL: http://www.duracellmamman.se
Karisma__

Hej hej. Vi fick pölen av C's syster och dom i present när Miio var liiten, såå just våran är köpt i stocholm någonstans.

Men vi var och kollade på den på Needs4kids i gbg innan. Gillar dock ej tyget på den. Ska sy ett nytt i djungel-tyg. :D

Den har varit kanon. :D

Tråkigt att ni jobbar om varandra du och tobias. =/

2009-05-03 @ 21:04:46
URL: http://miiosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback