Ingen uppdatering

Men nu kommer en liten update...
I Tisdags var jag med min vän Sara i Ullared. Mycket trevlig resa med en del spänning! haha!
Igår var jag och Love mest hemma och mös. På kvällen tog vi oss en tur till lekparken med Marika. Men vädret var inte det bästa så vi gick upp till henne efter en stunds promenad. Där jagade Love katterna...men det är lika bra dom härdas! ;)
Idag var det en lugn förmiddag. Hade tänkt att jag skulle städa men Love var så trött och gnällig och ramla runt här så jag kunde inte gå en meter ifrån honom utan att han börja skrika. Sen när jag tänkte att då får han skrika då, så ramla han och slog i munnen i golvet och börja blöda MASSOR! Ringde till tandläkaren för säkerhets skull men dom sa att vi inte behövde komma. Jag hade känt på tänderna så dom var inte lösa eller så... Men sen fick vi besök i röran och sen var det dags för Love att sova. Så någon städning har det inte blivit idag. Jag har bara tvättat 2 maskiner med kläder.
När Love vakna åkte vi till ÖF. Mycket mysigt där idag för det var bara 6 barn där...
Nu ska vi väl käka lite kvällsmat här och sedan blir det sängen för lilleman!

Kommentarer
Marika

haha visst va det;-) Nämen va oturligt att han ramla då! Skönt att de gick bra iaf!Kram

2009-05-28 @ 20:20:51
karisma__

Fy va läskigt när de rammlar å slår i munnen, Miio har gjort det 3ggr, blööder juh massor. Fy hjärtat stannar.! Men tur att allt verkar bra, det har gått bra med Miios tänder oxå, än såå länge. Han lär juh slå ut en tand såå oförsiktig han är.!

Blev det mer handlat på Ullared denna gången då.?

Vi sattsar på öf tisdag och torsdag, C är juh hemma denna och nästa vecka såå han får väl följa med oxå. Ska ni dit nästa vecka.?

2009-05-29 @ 19:39:20
URL: http://miiosmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback