Fredag 8/5-09

Idag bestämde lilleman att när klockan var 6.30 skulle vi gå upp... Så pappa Tobias gick upp så jag fick ligga kvar en stund till. Gott! Klockan 8.45 var vi på badhuset och gick in och plaska lite med Angelica, Anthon, Emelie, Lilly, Maria och Nelly. Love tyckte det var jätte kul i den lilla polen för dom minsta. Men det är lite kallt tycker jag!
När vi badat i ca 1 timma så gjorde vi oss iordning och åkte ner till Oden. Där fika vi lite och mata barnen. Mys!
Klockan 12 åkte vi hem igen. När vi kom hem tog jag tag i lite pappersarbete som jag dragit ut på... Så nu är dom papprena skickade också. Skönt att ha det gjort!
Nu väntar vi besök av fam. Antonsson.. Ska bli väldigt trevligt!

Kommentarer
Sandra

Jepp, han står modell åt dom :)

Ja, det gör vi allt :) var ni ensamma sist eller?

2009-05-08 @ 15:55:27
URL: http://sandraedin.webblogg.se.webblogg.se/
Marie

William var hos tandläkaren när han var 1 år. Men nu va vi där för att han ramlat på dagis o slagit i munnen.

2009-05-08 @ 16:31:54
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback