Passa på...

Nu får jag passa på att uppdatera när jag har tillgång till nätet. Är i nya lgh nu. Packade 4 lådor förut och åkte hit med och nu har jag packat upp dom. Så nu ska jag hem och försöka packa lite till. Men dom åker jag inte hit med idag trot jag!
Måste ta mig ut till överby imorgon och köpa en present så då ska jag nog passa på att köpa lite barnsäkerhets grejer. Vill att Love ska kunna röra sig fritt i lgh utan att känna sig hindrad av vårat eviga tjat. -Jajja, nej Love, fy, rör inte den.....bla bla bla... ska bli så skönt att barnsäkra!!
Nu ska jag hasta vidare!!

Kommentarer
Marika

Gött att få kört dit lite grejer!

2009-03-06 @ 22:45:47
URL: http://marikablom.blogg.se/
Emma

bilen var helt okej, eller ska man säga traktorn =P hehehe. Jag å far var å handlade lite till kalaset idag =) tror det kan bli bra,,, kan ev bli 50pers, så det blir endel ändå =) Kram

2009-03-08 @ 15:35:05
URL: http://puppan91.blogg.se/
Michelle

Aha, du ska köpa en bur till honom?



... ;)

2009-03-08 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback