Kalas, kalas, och kalas!!

Denna helgen har bara bestått av kalas!! Eller ja, stress, bakning, svett, massa trevliga folk och massa jättefina presenter också! Det har verkligen varit jätta trevligt!! Men när alla gått hem och vi suttit här två kvällar i rad i soffan så har vi varit helt slut!! Men Love har haft jätte kul också så det är ju huvudsaken!! =)
Tänkte jag skulle uppdatera lite här men jag har en son som hemskt gärna vill vara med och skriva och klicka på musen så jag får väl skriva mer senare... Men jag vill iaf Tacka alla som kommit och firat Loves första födelsedag! Tack! Och tack för alla fina presenter!


Kommentarer
felix

tack själva för ett fint kalas! gott med korv o ballerina!

2009-03-30 @ 18:42:37
Michelle

Åh :( Så trist att vi inte kunde komma. Många saker som ställde till det denna helg. Hoppas att vi kan fixa vår skrothög till bil så vi kan komma snart ändå. Då får vi er helt för oss själva också haha ;)

Bra att allt blev så lyckat ändå! KRAMAR till er!

2009-03-30 @ 19:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback