Jobbäh....

Nu sitter jag här på jobbet och dricker kaffe. Är lite halvtrött kan man säga! Love har inte sovit specielt bra i natt kan jag påstå! Han vägra sova i sin säng så han fick sova inne hos oss. Efter 30min typ så gav Tobias upp och gick och la sig på soffan. Love vägra sova och skulle sitta upp och sparkas och ha sig. Så när Love somna ca 1 timma senare så fick jag inte röra mig en millimeter för då vakna Love varje gång. Pust! Hoppas det blir bättre idag! Vill packa lite idag också och köra det till lgh. Imorgon börjar ju Tobias sitt 26timmars pass så då blir det väl inte så mycket gjort... Så ska jag och Love på kalas imorgon och på söndag blir det tipspromenad. =)

Nu ska jag jobba vidare!

Kommentarer
Marika

ojoj det är fullt upp för er!!

2009-03-06 @ 14:37:48
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback