Kanske dags...

...att jag skriver lite här.
Igår var vi ute nästan hela dagen. Jag och Love promenera ner till stan och tog med oss Sara till spikön. Där fika vi och mata fåglarna. Det tyckte Love var JÄTTE roligt! =)
Sedan gick vi in till stan och kolla lite. När vi promenerat hem kom Tobias hem från jobbet så åkte vi hem till mina föräldrar. Så gick vi till lekparken där. Sedan var det dags att åke hem och sova.

Idag blir det förhoppningsvis en dag i solen också. Fast jag måste skona mina axlar!!! Så får komma på något sätt att skydda dom!
Nä nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer
Marika

ja man får smörja sig nu när man är ute ;)

2009-06-01 @ 20:28:19
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback