Onsdag

Jaha, idag har vi varit på kalas. Är lite trött idag! Klockan 1 inatt så lät det som om någon gjorde inbrott igenom fönstret i vardagsrummet. Molly(katten) springer ju in och ut där på nätterna men hon brukar ju vara ganska ljudlös. Så jag gick upp för att titta. Men ingenting där. Så jag tänkte att då var det väl bara Molly som halkat till eller nått. Men när jag ändå var uppe så passa jag på att gå på toa. Och där, mitt på badrumsmattan, ligger Molly med en stor död fågel. Usch! Så jag gick och väckte Tobias. Usch usch usch!!! Så när Molly sedan sprang ut igen så stängde jag fönstret. Jag ville inte ha in fler döda djur! Men klockan 5.35 bestämde sig Love för att han inte ville sova mer. Jag gick och la mig på soffan så fick Tobias ta den kampen med honom för en gångs skull. Men jag kunde inte sova ändå...så idag är jag TRÖTT!!! Blir sängen tidigt!


Svar till Angelica: Love gillade det massor. Men mest för att det var så många barn där och så gillade han hönsen oxå..hehe
En Peugeot 306 blev det. Det var en sån som vi hade först, men som åkte av vägen i vintras...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback