Hej då Trollhättan!

Imorgon åker jag och Love till Hjo och lämnar pappa Tobias hemma. T ska jobba och vi ska campa. =) Lite fuskigt kanske men sånt är livet ibland :p Vi kommer sakna våran älskling väldigt mycket men vi får stå ut. Det är ju bara tills på Söndag. Det är hantverksmässa i Hjo och våran familj har åkt dit många år i rad nu så det är lite av en tradition! Men detta året blir vi bara 4 st som stannar från fredag till söndag. Förra året var vi 9 st i en husvagn..hehe.. 4 sov dock i förtältet. Detta året ska min far och storasyster vara så rediga och simma vansbrosimmet, bror min ville inte följa med och Tobias stackarn får stanna hemma och jobba... Tror det kommer bli riktigt mysigt! Men jag kommer nog inte få en lugn stund med min aktiva lille son som ska springa runt hela tiden! Kanske man tappar ett par kilo till..hehe

Så ingen uppdatering av bloggen i helgen då alltså.. Ha en trevlig helg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback