Trevlig dag!

Love har varit på toppenhumör idag! Han var lite svår att somna första gången han skulle sova idag! Det tog 45 att få honom att sova och han sov 20 min. Grrrrrrr... Men men...när klockan var 16 gick vi ut på promenix och då sov han i 1,5 timma. Efter det var han jätte glad tills han börja bli trött igen. hehe..
Vi hade besök av Therese, Hampus, Angelica och Anthon idag! Jätte trevligt verkligen!! Love tyckte också det var kul! Han älskar verkligen andra barn! Han gosa så sött med Anthon!
Imorgon ska jag jobba och efter det så ska Tobias på After work med Felix. Så vi kommer inte ses allt för mycket nu. Tobias började jobba idag 14.30 och slutar imorgon klockan 10. Klockan 11 börjar jag jobbet och när jag kommer hem drar han på after work. Men men.... Han är ju ledig i helgen så då får vi passa på att umgås!!
Nu sover Love så jag funderar på att ta mig ett härligt bad! Eller en go kopp te... Vi får se vad det blir..hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback