Ta mig i kragen

Nu har jag försökt att få tid att skriva i ett par dagar men med en gnällig unge och en sambo som jobbar så är det svårt att ta sig tid!
Igår var det fest..Lina fyllde 24 så då var jag där. Det var trevligt!
I Fredags var jag ute på min dagliga promenad när jag mötte Linnea, Felix och Elvira som också var ute och promenera. Alltid trevligt med sällskap! Dom tyckte jag var duktig som var ute varje dag och promenera. Man blir så glad när någon säger sånt! Tack! =) Men jag måste ju erkänna att jag faktiskt hade en latdag i torsdags och inte var ute...men men....man måste ju tillåta sig själv att ta det lugnt någon dag ibland!
Idag var det tipspromenad. Jag promenerade dit i stormen. Usch! va det blåste! Och kallt var det oxå! Love sov nerbäddad i vagnen så han hade det nog skönt!
Nu ska jag sova och hoppas min kära son kan ha en likadan natt som han hade mellan fredag till lördag! Då sov han 21-08.20. Det var skönt! Nu är det slutbabblat för mig idag! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback