oj oj oj...

Nu är det verkligen dags att skriva här! Men jag har inte riktigt haft tid att sätta mig. Tänkt flera gånger att jag ska skriva men jag har en väääääääldigt gnällig son! 2 veckors gnäll...men hoppas det bara är en period som snart går över! MIn stackars lillepojk....han har så jobbigt med sin mage! Så det är änna svårt att få honom att sova både på dagarn och nätterna! Vet inte riktigt vad vi ska ta oss till..men men..
Han har iaf gjort lite nya grejer under dom här dagarna jag inte skrivit på. Han har ätit smörgås, börjat dricka själv ur nappflaska och äter själv med sked. =) Min duktiga lille pöjk! =)

Idag är vi lediga både jag och Tobias så vi får försöka njuta av denna dagen!
Nu ska jag betala lite räkningar.

Kommentarer
felix

det verkar verkligen inte roligt det där med magen, det stör ju hemskt mycket!



hoppas det ordnar sig!



hälsa familjen

2009-01-28 @ 13:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback