Lördag 31/1-09

Då var första månaden år 2009 avklarad.
Idag har vi varit och hälsat på familjen Perciwall. Dom har fått ett litet tillskott i familjen. En underbart söt liten Marius! Det var väl nästan ett halvår sedan vi var och hälsa på sist gång i Alingsås. Så nu hadedom bytt adress också. Vilket jag uppskattar för det var väldigt mycket enklare att hitta till OCH från dom (vi hade lite problem sist att hitta ur Alingsås). Vi passade på att lämna bort Love en stund också. Det var inte meningen att det skulle bli så länge men när man har trevligt går tiden fort! Men han hade  haft det så bra medsina mostrar så.. Men jag saknade honom väldigt så det var gott att träffa honom igen sen! Nu ligger han och sover mitt busfrö och det ska jag oxå göra!

Kommentarer
Michelle

Kom snart tillbaka! :D Fast nästa gång är det väl på tiden att vi tar oss till Thn iofs.. ;) Hälsa! Kram!

2009-02-02 @ 21:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback