Datorhaveri...

Jag har fått det där viruset som smittat flera miljoner datorer i sverige.. =( Så min dator är för närvarande inte igång. Nu sitter jag på jobbet och skriver....
Idag har vi varit och badat jag och Love. Hans mormor var med oxå och såg hur duktig han var..hehe.. Nästa vecka hoppas vi på att pappa Tobais kan följa med oxå!
Imorgon idag (29/1) blir Love 10 månader. Herregud va tiden går!! Så imorgon ska vi till Bvc på kontroll. SKa bli kul att se hur mycket han vuxit! Hur mycket han väger vet vi ju nu, eftersom vi var hos en läkare förra veckan..
Så ska Love vara en stund med sin moster imorogn oxå. Så ska jag och min käre sambo laga lite mat och mysa! Hopaps det går bra bara! Han är ju inte så van med att vara utan oss lille skrutten! Men men...han måste ju lära sig någon gång!
Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva mer.... hej hopp!!

Kommentarer
Emma

sorry för det där med viruset =/ blev gött förbannad när jag fick det, å jag hade inte en aning om att det skickades ut till folk =/ hoppas det går bra.... Grattis till Love, han e ju riktigt stor nu jue =) Kraaaaaam

2009-01-29 @ 10:05:05
URL: http://puppan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback