Sjuk sjuk sjuk

Idag har jag jobbat då... Det var inte kul att lämna Love hemma idag med 39 graders feber och jobbig slemhost! Det brukar iof vara jobbigt men det blev extra jobbigt idag! Men jag tror han haft det bra hemma med sin pappa idag. Han är ju lite mer gnälltålig än vad jag är..hehe Nu ligger min lille skrutt och sover en stund. Nu hade han nog inte så hög feber så alvedonen har nog hjälp lite iaf. I natt är det väl min tur att ligga inne hos lilleman eftersom Tobias gjorde det i natt...

Jag måste ju börja packa snart oxå!!! Så måste vi fixa en bil i veckan så vi kan köra lådor!! Nä nu ska jag passa på att slappa lite...

Kommentarer
Emma

Jag kanske kan hjälpa till att köra lite lådor om någon vill övningsköra med mig =)

Kram

2009-02-24 @ 21:20:52
URL: http://puppan91.blogg.se/
Marika

hur går de för er är han fortfarande sjuk?

2009-02-25 @ 19:46:56
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback