Kalas och melodifestival

Idag har jag och Love varit på 1-års kalas. Det var väldigt trevligt! Det bjöds på marängsviss... Dom hade köpt mjölkfri glass till Love. Men han tyckte verkligen inte om glass...hehe.. Men jag tyckte den var jätte god så jag åt lite av den ist =)

Nu sitter jag och kollar på melodifestivalen och Love sover. Men jag är VÄLDIGT trött så funderar på att göra mig iordning och lägga mig snart.
Imorgon blir det tipspromenad iaf och så ska vi hämta hem pappa Tobias från ett dygns arbete.

Vilka tyckte du var bäst i melodifestivalen idag?

Kommentarer
Therese & Hampus

Hampus tackar för komplimangen. Hittade dem på bauhaus : )

2009-02-09 @ 13:30:12
URL: http://nuppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback