Hemma

Nu har vi kommit hem och Love har fått kvällsmat lite mediciner och nu sover han. Vi får väl se hur länge bara. Vi har lagt under kuddar under madrassen så han ska ligga lite högre. Men han vrider och vänder sig hela natten så han lär väl vakna när han vill vända sig.. =/
Vi fick iaf diagnosen falsk krupp. Så fick vi åka hem och skulle det bli värre skulle vi bli inlagda. Men vi hoppas att det håller sig någorlunda. Min lilla stackare. 39,5 i temp och det hjälper nästan inget med alvedon.  Så vi fick Ipren ist och ska testa det nu. Hoppas han får sova bra i natt så han blir frisk fortare!
Jag ska till jobbet imorgon också så jag skulle tycka detvar väldigt jobbigt att vara ifrån honom om han är lika dålig imorgon!! Men men...vi får väl hålla alla tummar så får vi se.
Nu ska jag nog göra mig iordning och lägga mig. Fick ju inte allt för många timmars sömn i natt! =/

Kommentarer
Emma

Stackarn, hoppas verkligen han blir bra snart. Fick verkligen panik när jag hörde honom, usch å fy. Hatar verkligen det där när folk nästan inte får luft , å ännu värre med små barn =/ usch usch.. Kraaam

2009-02-23 @ 12:54:32
URL: http://puppan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback