Dålig fantasi

Nu har jag suttit här vid datorn några gånger idag och tänkt skriva i min bloggg...Meeeeeeen....jag har liksom inte riktigt vetat vad jag ska skriva. Inte för att jag vet det nu heller men..jaja...jag gör ett försök..
Love fick ju en tand till igår. Gissa om han varit gnällig nu när två tänder är på väg!? Så vi kämpar med en gnällig liten pojke här på dagarna nu.. Tobias har ju iof flytt till el Stockholmo och är på konsert ikväll... Lite lyx tycker jag nog!
Idag har vi alltså bara varit hemma (förutom en promenix på ca 1timma) och försökt fördriva tiden, imorgon ska vi nog hitta på lite annat. T.ex. kommer fastighetsskötaren hit klockan 10 och ska kolla på lägenheten...det är så att vi ska ha möjlighet att åtgärda dom eventuella fel som har blivit under dessa två år vi bott här. Hoppas dom är lika lite petiga som dom var när vi flytta in! Sedan beroende på hur Love mår imorogn så ska vi hälsa på Antonssonarna och sen få besök av Björnbergarna.hehe. Det är nog mina två favvo familjer! Även om vi inte träffas så ofta så kommer dom och hälsar på oss också. Inte bara vi som behöver hälsa på dom jämnt... Det är ju inte så lätt alltid att hälsa på andra nu när man har barn heller. Men men... Nu ska jag hoppa i säng och hoppas få en god natts sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback