Dagen

Idag har jag jobbat och målat. Efter jobbet gick jag hem och hämta lite saker och sedan blev det raka vägen till nya lyan. Handlade med mig några grejer på vägen men nästan raka vägen iaf. Så var det bara att sätta igång med målningen. Vardagsrummet och Loves rum ska piffas till ;) Så idag blev det vardagsrummet och imorgon ska jag ta Loves rum. Kommer bli så fint! Min bror ska tapetsera en vägg i vardagsrummet så det ser verkligen halvfärdigt ut nu. Men men...
Är helt slut nu iaf och ont i halsen har jag fått också. Blir väl min tur att bli sjuk nu när dom andra två där hemma börjar friskna till. Hoppas INTE!!!
Nu ska jag göra mig en kopp te...

 Köket
 Börjat måla
 Färdigt
 Förutom denna vägg som ska tapetseras...

Kommentarer
Michelle

Åh, vad fint det blir! Och det verkar vara väldigt öppet också med köket sådär? Blir kul att se när allt är klart.

2009-03-01 @ 12:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback