2 bra och 1 väldigt dålig!

Dagen började bra! Jag gick till jobbet. Sedan ringde han som var och titta på lägenhet igår. Mycket trevligt par! Dom meddela att dom ville ha våran lägenhet från 1 April vilket känns väldigt skönt att ha blivit av med den nu!!! Så nu blir det bara en månad med dubbel hyra. Skönt!
När jag sedan kom hem så var Björn (Tobias kompis) här. Tobias skulle hjälpa honom att köra lite lådor för han ska flytta tillbaka till trollhättan från u-valla. Innan han gick så tog Love sina första 4 steg =)
Meeeeeeeeeeeeeen.....nu till det dåliga då... Tobias ringde ca en halvtimma efter han åkt hemifrån och berätta att han kört i diket. Eller rättare sagt glidit av vägen ner i diket. Så bilen får bärjas till en verkstad. En självrisk på 5000 kr och ingen bil på flera veckor antagligen.=( Väldigt lägligt!!! .... NOT!!! Vi ska flytta och vårat babysim är i Sjuntorp så vi behöver liksom bilen dit också! Ingen kul utgift heller när vi redan ska betala dubbel hyra denna månaden..grrrrrrrrr... Men men...Tobias är inte skadad iaf och det är väl huvudsaken!!
Nu ska jag försöka få i mig lite mat!

Kommentarer
Anonym

det är så roligt att love kan gå!

fantastiskt faktiskt!

hemskt tråkit med bilen bara...usch usch!

2009-02-16 @ 21:36:00
Emma

Jaha okej :D Ja dom växer som ogräs dom små liven.

Har Love gått sina första steg? Utan att hålla sig i? Vad duktig han är

2009-02-18 @ 15:05:24
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback