1:a Februari

Idag har vi inte gjort specielt mycket! I morses var det tipspromenad som vanligt på söndagar. Efter det så har vi bara varit hemma och försökt få ordning på min och Jennis dator som blivit smittade av det där jä*la viruset! Nu är Jennis dator fixad men inte min. Men men...det kommer när det kommer.. Tänkte vi skulle tittat på den lite nu när Love somnat men jag vill nog hellre sova!
Ska jobba imorgon och så ska vi tillsjukhuset med Love. Hoppas läkaren lyssnar och gör lite fler utredningar nu så vi kan få hjälp med hans stackars lilla mage!! *håller tummarna*
Så nu ska jag göra mig iordning för natten! Natti natti

Kommentarer
Emma

nää ni behöver inte åka ändå dit,, det blir på HIS istället,, det var fullbokat där ute.. Jag vet inte vad jag önskar mig,, Bensin eller tatuerings pengar kanske =) Kraaam

2009-02-04 @ 17:45:58
URL: http://puppan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback