Snack

Söndag då, 4 dagar kvar till jul... Idag ska här bakas julgodis. Mums! =)

Igår rensa vi på våran vind. ÄNTLIGEN!! Känns som en stor sten föll från mina axlar. Snälla Mormor Annica var här och passa Love. Jag hitta massa grejer som kan vara bra att ha nu när näste lilla bebis ska komma. T.ex.min amningskudde som jag var helt hundra på att vi slarvat bort på något sätt. Så hitta vi alla bebiskläder och även kläder som passar Love nu som vi ärvt. Så nu är det tvättat och upphängt.

Nu ska Love inte gå på dagis mer förens den 4:e Januari. Får väl se hur rastlös han blir då. Jag har ju lite svårt att gå ut och leka med honom med foglossning och massa ilningar när jag rör mig. Men men...Tobias får väl ta den biten.
Snart är det dags för dagens lilla lur så man orkar med resten av dagen!

Kommentarer
Marika

Ja jag ska göra mitt bästa hehehe jasså ska han inte va på dagis förens januari! Ja då blir de fullt ös hemma. Tur att Tobias gillar att busa då så du kan ta igen dig :) Kraam

2009-12-20 @ 21:09:11
URL: http://marikablom.blogg.se/
Marika

ja det får du göra dom är goooda:D

2009-12-22 @ 15:54:58
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback