Snabbt

Tänkte försöka hinna med ett litet inlägg här och uppdatera lite.
Igår var jag och Love på vattenpalatset med moster Emma. Det var ju ett tag sedan vi bada med Love, någon annan stans än i badbaljan här hemma alltså. Så jag viste inte hur han skulle reagera... Men OJ va roligt han tyckte det var! :) Han trivdes verkligen som fisken i vattnet! Så i 2 timmar bada vi, sedan bestämde jag att det fick räcka. Love började bli väldigt trött då!
Så har jag bakat här två dagar i rad också. Min rygg tycker inte riktigt om det med all disk, städning och allt men nu finns det lussebullar iaf. Både till Love och till oss.

Vi var på MVC i torsdags också. Allt ser bra ut och magen växer enligt "min" kurva. Hjärtljuden var lite högre denna gången men det kan bero på att nu kände hon efter huvudet och även Tobias fick känna det. Det är nedåt men fortfarande lite rörligt på gränsen till ruckbart. Det är ju bra det iaf. Hoppas på att det fixerat sig lite mer nästa gång då. Love blev ju aldrig fixerad så det är jag ju lite orolig över.

Men men...nu ska jag och Love snart på tipspromenad.

Kommentarer
Marie [Mamma till William]

hehe ja =) Va jätte mysigt !

2009-12-14 @ 12:31:13
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback