Fredagsbabbel

Tack Puppan, Angelica, Anna, Maria och Marie för kommentarerna i tidigare inlägg. Det känns verkligen tomt utan lilla Molly här!! Men som sagt, hoppas hon har det bra nu iaf! Hon mådde nog inte så bra det sista! Stackare! Min älskade Molly katt!

Men nu får vi väl se framåt istället och se fram emot att bli fler i familjen! Är nu i vecka 33+5 alltså i v.34. Så på Söndag är det bara 6 veckor kvar till beräknad födsel. =)      Usch, denna gången är jag lite mer nervös inför förlossningen. Men men...det går ju som det går hur mycket jag än tänker och funderar på det! Bara bebis mår bra när h*n kommer ut. Det är huvudsaken! Har börjat känna mig väldigt otymplig. Magen börjar liksom bli stor och tung. Sen blir det ju inte bättre av att jag har foglossning heller. Usch usch! Men jag vill iaf att bebis stannar på insidan tills efter tolvslaget på nyår. Sedan får h*n kika ut när h*n vill! :) Ska bli så spännande och kul att se vad det är för en liten krabat som gömmer sig där på insidan!

Idag har vi varit på utvecklingssamtal på Loves dagis. Dom tycker han är så duktig. Han förstår så mycket och kan göra sig förstådd bra! Då blir man stolt mamma! =)
Nu på kvällskvisten har jag och Emma bakat lussekatter till Love (fast det är ju inga lussekatter om det inte är saffran i säger Tobias). Men dom blev lyckade tycker jag! Love godkände dom också. Det är väl huvudsaken! =)

Nu ska jag hoppa vidare.

Kommentarer
Angelica

kan jag få receptet? de som johan bakade blev inte bra.. =/

2009-12-05 @ 10:48:46
URL: http://muchlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback