Slut på månaden

Japp, Augusti är över. Sommaren är alltså över. Men vilken sommar? Det har ju inte ens varit en sommar =( Men men... Nu ser jag fram emot lite kyligare mysiga tider. När man får ta på sig lite extra kläder och bylsa ner lille Love i vagnen. Myyyys! Det värsta är väl att det kommer bli som vanligt med regn och blask hela tiden bara! =( jaja...

Igår kom (Loves)farmor på besök. Hon var så snäll och hade med sig svamp. Mums!! Så vi gjorde kantarellstuvning och la på smörgåsar och in i ugnen med lite ost på. Mumma! Det fanns kvar svamp så idag har vi gottat oss med sånna goa mackor också. Tack! =)
Så igår kväll när Love somnat så kom dodo hit och var barnvakt så jag och Tobias kunde gå ut och äta mat och mysa. Riktigt trevligt, fast vi var ganska trötta båda två så vi var hemma 2 timmar senare. Men det var skönt att bara kunna sitta och njuta av maten!

Idag var jag och Love på öppna förskolan. Det var väldigt kul där idag!
Sedan åkte jag och fixa håret. Äntligen!!! Skönt skönt att ha det gjort! Så jag är nöjd med dagen!!
Nu ska jag lägga mig och läsa bok. Imorgon är det jobb som gäller för mig... Men först ska jag pussa massa på min älskade son innan han ska till dagis. Min kära sambo kan nog få några pussar han oxå...hehe ;)

Kommentarer
Malin

Hej! Fin blogg! Vad mysigt att få gå ut och äta. Känns som att det var länge sen jag och min gubbe gjorde det. Bara han och jag alltså.. Kanske hade behövt göra nått sånt :)

2009-09-03 @ 20:26:38
URL: http://mandarinklyfta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback