Sååå skönt!

Idag var det då min tur att lämna Love på dagis. Jag var med ca 30min och sedan gick jag hem. Love grät helt hysteriskt men det är ju bara att gå därifrån. Jobbigt! men något som måste göras!
Så jag åkte hem, städa, tvätta, bädda rent och satte mig sedan och läste ett kapitel ur en underbar bok! Kunde inte släppa tankarna från min underbara gos som var på dagis. Hur gick det för honom? Grät han? Sakna han mamma? Skulle han äta något? Vad gjorde han? Så jag bestämde mig för att snika lite tid och cyklade dit ca 10min för tidigt.(hehe)
 Så när jag kom hörde jag honom gråta. Så jag trodde naturligtvis han gråtit hela tiden. Men icke! Min duktiga lille pojk hade varit jätte redig. Han hade varit lite ledsen några gånger men han hade också lekt och varit jätte glad! Sparkat boll och gunagt. =) Sköööööönt! Han hade till och med ätit jätte bra! VA!? Jag blev jätte chockad för han har vägrat äta dom få gångerna någon passat honom. Så det kändes också underbart skönt! Så nu är jag så lättat!

Nu ligger iaf min älskling och sover och jag ska stoppa lite mat i magen. Ikväll ska vi hälsa på familjen Antonsson. Dom ska bjuda oss på svampsmörgåsar. Mums!
Nu är maten klar!

Kommentarer
farmor

Nuhar jag lagt in en ny bild som skrivbordsunderlägg på min dagor. Det är bilden där Love har fått syn på nyckelpigan på sin hand. Den bilden är jättesöt! Kramar från farmor. Dado?

2009-08-26 @ 14:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback