Lördag

Jaha, kanske dags att uppdatera lite här igen då.
I torsdags var vi i Alingsås och hälsa på. Jätte trevligt och mysigt! =) Love tyckte nog det var roligast att titta på djuren. Han härmade fåren så bra..hehe
Igår var vi på dagis igen. Love var en riktig liten kinnkis och ville inte alls vara med. Men tror det berodde på att han sovit så dåligt dagen innan. Det måste ha varit det. För när han sov middag igår sov han i 2,5 timma. I vanliga fall brukar han sova 1,5 timma så han måste varit vääääldigt trött!! Men medans han sov var jag och grattulerade Marika och tog en fika med henne, Anna och lille Alvin såklart. =) Tack!
Sedan åkte jag hem och hämta mina slöfockar till grabbar, som naturligtvis inte var klara när vi skulle åka, och åkte till familjen Johansson/Jonsson. Där lagade Tobias och Christian god mat medans jag och Emma satt ute på altan och tjöta. Miio och Love lekte och hade skoj. En väldigt trevlig kväll som alltid hemma hos dom! Tack!
Idag ska vi på kalas.
Nu ska jag nog göra mig iordning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback