Vi hann!

Japp, allt som jag räknat med att hinna idag, hann vi faktiskt! Gött!
När jag uträttat mina ärenden så åkte jag och Love till ÖF. Massa kännt folk där! Kul kul! Love stortrivdes och struntade i mig! Han gick iväg på sina egna äventyr! =) Min älskade underbara skrutt!
På vägen hem åkte vi och handla och när vi kom hem åt Love middag och sedan bums ner i säng. Tog inte lång stund innan han somna! Nu har han sovit i ca 30 min. Titta inte på klockan när han somna men.... Ska fösöka laga lite mat till mig själv. Hoppas inte Love sover för änge för då somnar han aldrig ikv..hehe...

Idag ska jag beställa kort också. 273 bilder tror jag det blev till slut... Vi har inte framkallat på typ 6 månader. Ska bli så kul att sätta in som i pärmar! =) Var jätte kul att kolla på gamla kort. Alla barn var så små då..hehe

Ne magen skriker och vill ha mat..


Kommentarer
Marika

värst va ni grejar! då har du och göra med alla kort sen hehe

2009-04-21 @ 19:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback