Va kass jag är!!!!

Nu har jag ju inte uppdaterat på sådär länge igen! Fy på mig! Nu ska vi se vad som hänt det senaste då...
Vill börja med att säga Grattis igen till Felix,  Linnea och Elvira som fick en liten Iris till familjen  i Torsdag!!
I onsdags lämna vi äntligen över nycklarna till gamla lgh, så nu är det ur världen. Skööönt! Så nu ska vi fokusera på att få det iordning här...men det har änna varit fullt upp sedan dess...
I Torsdags var det tjejkväll på Swania så då var jag där med Angelica och Emelie. Mycket trevlig kväll!! Många skratt fick vi oss också!! hehe...
Fredag åkte jag till Karlstad och kolla på hockey. Skit kul resa och Färjestad vann! Gött! Nu nu är det bara två vinster kvar och Guldet är vårat! =)
Lördag jobba Tobias från 9-21.30 så då hinner inte jag med att städa iaf. Love är inte den typen som skulle tillåta mig att göra annat än att ägna han all min tid! Det går bra korta stunder, typ 5min här och 5 min där. Men då hinner man ju inte ens påbörja något....
jaja....idag har det varit tipspromenad och sedan en sväng till överby. Nu på kvällen har vi inte gjort mycket men man ska orka också. Ska snart skicka upp Tobias på vinden med lite saker iaf.
Imorgon jobbar första Tob och sedan jag så då händer det väl inte så mycket mer än så men på tisdag får vi ta tag i det iaf!!
Nu ska jag ge Love kvällsmat och sedan blir det sängen för honom!!

Ska verkligen försöka uppdateta här lite oftare nu så det inte blir så långa inlägg i fortsättningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback