Underbar helg!

Skriver bara ett kort inlägg om helgen. Ska snart göra mig iordning och lägga mig och läsa i min bok som jag fått av Marika.
Igår grillade vi hemma hos familjen Antonsson. Mycket trevligt i det underbara vädret!
Idag tog jag mig lite barnledigt och åkte ut till Överby med Sara och hennes syster Marina. Väldans trevligt! Blev 2 linnen och 1 t-shirt. När jag kom hem åkte jag och Love hem till mina föräldrar och hälsa på.
Imorgon ska jag jobba hela dagen. Klockan 17 ska jag på möte och klockan 18 ska jag klippa mig. Blir fullt upp imorgon! Tänkte försöka åka till Öf i typ 45min också. Love skulle ju få måla med fingerfärg. Men när jag bestämde det så viste jag inte att vi skulle ha möte klockan 17....vi får se hur det blir....

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback