Toooooooorsdag

Goddagens!
Natten har varit väldigt krånglig! Love har snurrat och snurrat och vaknat massa gånger. När klockan var 7 bestämde han sig dessutom för att det var dags att gå upp.. Så jag gjorde en flaska välling till honom och den slank ner på under en minut tror jag..hehe.. Sedan var det dags för mig att äta frukost och klockan 8 var vi mätta och goa båda två..hehe..
Jag bestämde mig för att försöka hålla Love vaken längre, än va vi brukar, idag. Så han var vaken 4 timmar ist för typ 2. Tänkte att då sover han väl längre. Men vi får väl se, för någon borrar och spikar här så han kanske vaknar snart. Vem vet.. Hoppas iaf han sover länge så han orkar med ÖF sen!

Kolla iaf på mitt favvo program idag. Vakna med the Voice. Mycket roligt program som jag försöker att se varje dag! Man får reda på så mycket kul! T.ex. att Katarina (föredetta Schulman) tror hon blivit dumpad av Bingo...haha.. Men vi lär väl höra mer om det så vi får väl se!
Nu ska jag städa lite här tänkte jag...


Kommentarer
Marika

va redig du är som skriver så ofta:)

2009-04-23 @ 11:32:46
Sandra

vi fick bilderna från babysimmet idag :) as coola

2009-04-23 @ 23:18:05
URL: http://sandraedin.webblogg.se/
Sandra

Jepp, mailade henne och då mailade hon tillbaka :)

2009-04-24 @ 11:50:15
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback