Kunden har alltid fel!!

Så är det! Jag är så trött på alla tele/bredbandsbolag nu!! Trodde jag hade gått min sista kamp med dom företagen nu men icke! Nu är jag tvungen att betala för 3 månader som vi inte ens kunnat använda internet... Okej att det är 3 månaders uppsägning...men när det inte ens funkar på den gamla adressen blir jag irriterad! Ska man betala får dom ju se till att det funkar! Och dessutom är det en fördel om ALLA som sitter i teknisk support och liknande kan sitt jobb! Man får olika svar varje gång man ringer! Konstigt tycker jag!

När allt kronglade till sig sa han jag ringde till att det var bortkopplat och att han skulle behöva starta ett nytt abonemang för att jag skulle få internet...nu säger hon jag prata med att så är det inte alls! konstigt tycker jag! Men kunden har alltid fel, tyvärr, när det kommer till sånna där företag!

*Grrr*!

Idag ska jag försöka hinna med ett besök i Onsjö, gå till försäkringskassan och besöka ÖF...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback