Dålig uppdatering

Men nu uppdaterar jag iaf.
I Måndags var en stress dag. Men jag hann med allt iaf och nu är jag fin i håret också. =) Tack Sara!
Tisdag var vi på öf en sväng och sedan åkte jag ner till stan för att titta på när min syster tattuera sig. Men när vi gick där i stan så började jag fundera på vad det var jag skulle göra i stan egentligen( hade några fler ärenden). Men jag trodde jag var klar med allt och åkte och handla. Så ringer telefonen. Det var min syster....jag glömde ju att gå och kolla på när hon tattuera sig. Vilket minne!!!! jaja....fick ju se hur resultatet blev iaf! =)
Igår var det babysim och så hände det väl inte så mycket mer än det. Idag ska jag ner på stan och träffa Marika en sväng. Lämnar Love hemma med pappsen. Sedan ska vill till öf en sväng...
Nu ska jag göra mig iordning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback