Vad har jag gjort idag?

I morses åkte jag till Näl för att göra ett pricktest. Det var helt kaus där uppe, massor som skulle in och ta någon konstig spruta! Dom gick in, blåste in en sån där apparat som mäter lungkapasiteten (pef-mätare tror jag det heter), sedan fick dom sin spruta och gick ut och vänta en stund. När dom sen kom tillbaka blåste dom igen i den där apparaten, kollade där dom stuckit och kollade så dom mådde bra. Sedan sa dom, -Då ses vi om 2 veckor då. Ingen aning om vad det var dom höll på med men under tiden jag var där så var det nog 20 personer som gick igenom denna seremoni...hmm....
Jaja...jag var ju där för att göra ett pricktest iaf. Jag var som tur va inte allergisk mot något.
Sen har det väl varit en ganska vanlig dag. Handlat, fikat och gossat med Love.
Så nu ska jag hoppa i säng.

Någon som möjligen är synsk och  vet vart min kamera tagit vägen???

Kommentarer
Anonym

kolla i barnvagnen.

2008-09-17 @ 09:22:33
Marika

Jasså trodde du att du va allergisk eller? skötn att de inte av nått iaf!

2008-09-17 @ 16:32:10
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback