Traderaholic

Så kallar Marika mig. Men det är ju sååååå mycket billigare att köpa kläder där än att gu ut i dyra affärer. Så idag har jag betalat några auktioner. Ska bli kul att få paket nästa vecka. =)
Idag är Love mycket bättre och han har sovit mycket bättre i natt! Skönt! Så idag känner jag mig ganska utvilad.
Snart ska vi gå och träffa Tobias som slutar jobbet nu och ska åka och klippa sig.
Sedan blir det nog att ¨ka och handla idag. Trängas med alla andra. Men om man åker ganska tidigt så är det förhoppningsvis inte så mycket folk!
Nu ska jag gå och byta en bajsig blöja..hehe...
Ha en bra dag!

Kommentarer
Marika

va skönt att de är bättre med förkyldningen!haha så du har fyndat massa mer nu ;) pöss

2008-09-26 @ 16:44:08
URL: http://marikablom.blogg.se/
Marika

ja jag kanske ska göra de nån gång ;) de slog mig att vi för sällan har middagar å sån skit hehe

2008-09-26 @ 16:45:28
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback