Tisdag 2/9-08

Idag sov jag och Love till klockan 7.45. Det var nog ganska lagom. Så vi gick upp så jag fick käka frukost. För det hade han redan gjort 1 timma tidigare. hehe
Sedan lekte vi en stund och väntade på att Tobias skulle komma hem från jobbet. Men när klockan var 9 ville Love sova så vi gick in och la oss igen. Men efter en kvart kom ett sms och sedan ringde telefonen så det blev ingen lång sovstund! Så vi gick upp igen. Sen trodde vi att Tobias skulle dyka upp me han va tvungen att jobba över 1 timma. Pust! Alltid massa övertid där borta. Men men... Nu har jag fått duschat och gjort mig iordning iaf. SKönt! Så nu ska jag röja lite här hemma!!!!

Kommentarer
Marika

haha de tycker du ja.. ;)

2008-09-02 @ 12:26:55
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback