Öppna förskolan och bussjä*el

I natt sov Love verkligen kass! Han vakna 8 ggr. Så jag är ju så där lagom pigg idag...NOT! Men men...
Idag kom Louise och Amanda hit vid 11. Så vi tog en fika med dom och sedan gick vi till bussen. Så kom bussen och vi skulle gå på...MEN! Då säger busschauffören: - Du, flickan...bara en får plats. Och jag blev lite chockad och fråga. -Skojar du??? -Nej, det får bara plats en. Då sitter det en tanrt med rullator på den platsen man ska ha barnvagnar.... Kan inte hon sätta sig någon annan stans då och flytta på sin rullator??????? Va är det frågan om?? Om han åtminstoden kunde sagt...TYVÄRR så får det bara plats en barnvagn...eller kollat med tanten om hon skulle kunnat flytta på sig.. Men nej då, det gick inte...utan han bara, Flickan!, bara en får plats.     Herregud! Va förbannad jag blev. Men vi fick sätta oss ner och vänta på nästa buss. Tur att just denna linjen går 4 ggr i timman.
Så till slut kom vi fram till öppna förskolan iaf. Väldigt trevligt med sångstund och allt =)
Efter det kom Tobias och hämta honom och jag stanna kvar på matkursen.
Nu är vi hemma och ska snart äta. Bara ätit frukost idag...fyyyy! Jag ammar ju faktiskt. Inte bra!!!

Kommentarer
Marika

usch ingen kul dag för dig! jobbigt!

2008-09-23 @ 19:52:58
URL: http://marikablom.blogg.se/
Anonym

Ja visst är den :)

2008-09-23 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback