Ny vecka, ny månad.

Idag har vi varit med Love hos sjukgymnasten. Hon tyckte han blivit mycket bättre men det är fortfarande en liten skillnad mot hans vänster sida. Men men....ett par månader till så ska det nog knappt märkas sen hoppas vi!
Sedan har vi inte gjort så mycket mer idag. Eller, jag och Love var på promenad i en timma förut idag. Vi var ju ute 2,5 timmar igår. Så ska försöka komma ut och gå nu varje dag om det inte regnar massor och så ska jag dra ner på allt sött nu oxå! Det går ju inte detta! När man går hemma blir man fika beroende! Illa!! Så det ska jag verkligen försöka tänka på! Så när vi var och fika med Emelie förut så tog jag bara te och vatten. Var väldigt sugen på att ta en paj bit med vaniljsås. Men jag stod emot! Var riktigt stolt faktisk! Får se hur länge jag klarar det! hehe.. Ne men någon gång ibland kan ma ju fika med något sött. Men inte varja dag som det blivit det sista halvåret typ..

Nu ska jag kolla lite på tv och bara slappa tror jag. Love vaknar väl snart och då ska han ha torr blöja, pyjamas och lite mjölk så han kan sova gott i natt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback