Kameran funnen..

Jippie!!!! Nu har jag äntligen hittat våran kamera! Letade som en dåre. Vände upp och ned på hela lägenheten! Så det såg ut som ett bombnedslag här sen!! Den låg iaf bakom alla skor i hallen, hur den nu kommit dit fattar jag inte. men men... Tobias hitta den iaf när han var hemma på lunch. Så ska lägga in bilder sen när jag har tid.
Igår när Tobias slutat jobbet körde jag och lämna Love till honom. Så han gick hem till en kompis och var där ett par timmar så jag kunde städa här hemma. Det behövdes! Så när jag städat upp här och dammsugit så tog jag tag i alla skåp och lådor som jag stört mig på så länge. SÅ nu är det ordning och reda där också. Så skönt!!

Så idag har jag inte gjort så mycket...Vi gick på en promenad förut. En timma var vi ute om inte mer.. Skönt att röra lite på sig! Sedan åt vi mat och efter det åkte Tobias till jobbet.
Nu har Love sovit en stund och då diska jag och vek in allt rentvättat som legat i en hög sen igår. Allt han jag vist inte med...hehe Men nu är det gjort. =)
Nu har Emma kommit hit så ska väl vara lite social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback