Gbg igår, vbg idag

Igår spendera vi våran dag i Göteborg hos mormor Ulla. Det är Tobias mormor. Jätte snäll dam! Vi har alltid problem att ta oss dit med alla 1000filer att välja på. Man känner ju inte till gbg så där jätte bra! Men efter 1timma och 45min så var vi framme..hehe... Hem tog det 1 timma. Lättare att hitta ut!!!!!
Så idag var vi en sväng på överby. Handla en pyjamas, tröja och en scarf  till Love. Sen körde jag Tobias till jobbet och efter det åkte jag och Love till vbg och hälsa på Louise och Amanda. Mattias kom ju hem när jag var där men han satte sig vid datorn så han såg man inte mycket av!!
Så nu sover Love och jag ska sätta mig och skriva lite och sätta in kort i hans bok medans jag väntar på att tvätten ska bli klar..

Kommentarer
Marika

ja den har väl varit okej hehe! ni åker sverige runt ni haha pöss

2008-09-04 @ 21:59:37
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback