Denna dagen, Måndag..

Idag har vi fått paket. Två stycken faktiskt. Jag har fyndat på tradera. =) En vinteroverall och en addidas joggingdress.. Till Love alltså..hehe..
Så det var vi nere på stan och hämta. Sedan gick vi till den nyöppnade butiken i stan. Där fynda jag ett linne till mig. =)
Så nu har vi lagat mat och Love och Tobias ligger och vilar. Jag ska snart gå och hämta min mobil som jag glömt i bilen..Typiskt! Inte första gången det händer!!!
Men men....Tobias syster kommer nog på besök idag. Sedan får vi väl se vad som händer mer, hoppas d blir lugnt!

Hur ser din vecka ut? Mycket att göra?

Kommentarer
Marika

va är de för ny affär?? nja de är ganska lugnt i veckan..

2008-09-08 @ 21:33:13
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback