Så...

... idag har jag jobbat. Nu har jag varit hemma en stund  och har precis fått Love att sova. Undra hur länge bara! När han vaknar ska han få mat min lille plutt.
Håller på att laga mat till mig själv oxå...det ska bli gott! Är väldigt hungrig.Har bara käkat frukost idag.
Tobias jobbar till 22 idag och så börjar han klockan 7 imorgon. Så det är bara hem och sova för honom... Undra ifall det kommer något bra på tv idag? Får väl bli att kolla film kanske...går väl inget bra på torsdagar. Eller?
Jäjä....nu ska jag gå ut i köket och se ifall potatisen börjat koka.

Kommentarer
Jack

grymt fin blogg :D

Händer idag då ? ;)

2008-11-14 @ 22:15:04
URL: http://fotografjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback