OJ!

Redan torsdag....vad dagarna flyger iväg!! Igår var vi hemma hela dagen förutom när vi åkte till babysimmet. Love mår nog ganska bra av att va hemma en hel dag ibland. Han älskar att vara ute och hitta på saker....men han tycker om det så mycket att han vägrar sova. Så då blir han väldigt gnällig. Men igår var han i jättebra form!! Nätterna är ju lite jobbiga fortfarande men det blir väl bättre med åldern.
Moster Emma var med på simmet igår, det var väldigt uppskattat av mig!! Tack! =)
Idag har jag jobbat iaf. Jag kom hem här för en stund sedan. Så ska jag jobba natt i helgen oxå...Tobias är ju hemma så då funkar det.
Nu ska jag utfodra min son ;)


Kommentarer
Michelle

Hej Lisa! Måste bara skriva att jag beundrar dig för att ni hittar på så mycket! Du är en så aktiv mamma :) Undrar om jag själv kommer göra så mycket på dagarna som du gör. Fikar och träffar folk och går på babysim och hälsar på folk och jag vet inte allt. Det är kul att se! Ska försöka bli som du :)

Hoppas ni har det bra, visst var det en fin film jag skickade igår?? ;) Gjorde lite ont faktiskt haha. Kram!

2008-11-22 @ 15:12:18
Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Ska ni komma till ÖF imorn?

2008-11-23 @ 13:11:46
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Puppan

varsågod,, det var skojj, följer gärna med fler ggr. om det går. det är ju lite krångel med bussarna=/ kram

2008-11-24 @ 20:59:22
URL: http://puppan91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback