Helgen

Ja i helgen har det varit fullt upp!! Igår hade jag då det där tupperware partyt.. Det var faktiskt väldigt trevligt! Trodde inte det innan men det var riktigt käckt! =) Var riktigt nöjd efteråt! Men innan det var jag och Love på tipspromenad. Skönt att komma ut i friska luften! Efter "partyt" fick vi besök av två grannar och när dom varit här gick vi ner och hälsa på några andra grannar..hehe Så vi var hemma 22.30 och då var det bara att göra sig iordning och hoppa i säng!!!
Idag har vi bara varit hemma och tagit det lugnt. Men jag tror jag ska ta Love och åka till öf sen. Kan nog vara trevligt! =)
Nu ska vi iaf laga mat!

Kommentarer
Marie [ Williams Mamma ♥ ]

Ja verkligen =) Söt Love är!

2008-11-17 @ 22:12:35
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback