Babysim

Så, idag har vi varit på babysim. Idag var det gnälligt där och många som var lite snoriga. Love oxå...men det är nog för att det är tänder på g.... Han stoppar verkligen allt i munnen nu! Så när vi skulle simma så koncentrerade han sig bara på att tugga på leksakerna. Jag försökte ta ifrån honom dom, meeeeeeen då skrek han hysteriskt! Det måste klia på honom väldans mycket! Stackarn!
Så på vägen hem somna han...när vi kom hem blev det lite gröt.. Laktosfri...vi ska testa att köra laktosfritt nu och se ifall han blir bättre i magen. Nu är han helt uppblåst och har ont hela tiden. Så han sover ju så dåligt stackarn! Hoppas verkligen det hjälper! Inget kul om han är allergisk mot mjölk men det skulle ju vara bra om man kom på varför han är så gasig!!
Nu ska jag gå och leka med min lille prins! =)

Kommentarer
Puppan

den hette raggarliv bara, försökte ladda ner den men den fanns inte på piratbay, så tobias får gärna försöka ladda ner den å skicka över den via msn=) Kram

2008-11-12 @ 18:39:03
URL: http://puppan91.blogg.se/
Marika

usch då! inget skoj vet inte va man ska hoppas på men de är ju jätte bra om man kan byta kost bara.. Har ni sökt ny lgh eller fatta jag helt fel frånditt förra inlägg? pussss

2008-11-12 @ 19:02:46
URL: http://marikablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback