Underbar dag!

Idag har varit  en underbar dag! Solen har skinit och det har varit lagom varmt och skönt!
Utförde några ärenden på förmiddagen och sedan åkte vi till babymassagen.. Love ville dock inte bli masserad idag. Han blev så ledsen lilla skrutten så vi fick sitta och titta på ist... Men men..
Efter det gick jag en promenix med Louise runt Spikön och sedan gick vi och fika med Sara och Marina. Trevligt trevligt!
Så nu har jag precis kollat på desperate Housewifes och ska göra mig iording för sängen. För imorgon ska vi upp tidigt, jag ska till sjukgymnasten på näl imorgon nämligen...

På Torsdag ska nog jag och Louise på öppna förskolan oxå. Ska bli trevligt tycker jag! =)

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback