Tvättning...

Idag åkte familjen hem till mina päron och skulle byta däck. Då fick jag reda på att dom skulle åka ut till Torp i Uddevalla. Så då tänkte jag att dit kan jag ju åka med så jag har något att göra idag. Så när däcken va bytta så for vi ut till det stora affärshuset Torp och Tobias stackarn fick åka till jobbet. När vi väl kom ut till torp upptäckte jag att vi inte fått med oss skötväskan. =/ Tur att jag bytt innan vi åkte, så vi klara oss undan med en väldigt kissig blöja bara.
Men i skötväskan låg ju min plånbok oxå. Kanske bra det iof men tråkigt när jag hitta saker som jag vill ha. Men får väl ta oss en sväng ut dit när löningen kommit ;)
Men Love fick iaf ett par shorts och en gosig tröja av sin Mormor. =) Tack!

Efter Torp så åkte jag och min syster till Burger King och köpte oss lite mat. Smaskens! =)

Så nu ska jag sätta igång en maskin tvätt, med saker som Love spytt och kissat på idag. hehe.. Efter det blir det väl sängen för mig!!

Kommentarer
marika

oj ni har fullt upp ni! typsikt att du glömde väskan..

2008-05-18 @ 22:05:11
URL: http://marikablom.blogg.se
AnnMary

Tack ska du ha! :)

2008-05-18 @ 23:00:56
URL: http://annmary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback