Tisdag..

Jaha...vad har hänt idag då tro..?
I morses var jag på efterkontroll på Mvc. Allt var bra så det känns ju skönt! Efter det for vi ut till överby och handla mat. Det var ganska behövligt! Så hann vi knappt hem innan vi fick slänga oss iväg igen för vi skulle på babymassage... Det var kul att lära sig tycker jag. 4 gånger ska vi gå på det nu. Mysigt tycker jag! Så är det två från våran föräldragrupp som går där också. Kul att se hur deras små bebisar växer. =) Den ena är ju bara 2 dagar yngre än Love..

Love blev lite väl övertrött ikväll....så han gallskrek i säkert 45min. Åh det är så jobbigt för man tycker så synd om honom. Och man vet inte vad man ska göra för det är inget som hjälper förutom om han skulle somna. Så försöker man verkligen ge allsin kärlek och gosa med honom men inget hjälper. Då känner man sig verkligen hjälplös! Men men...nu ligger han ju och sover iaf och hoppas han gör det i några timmar till!

Så var det ju sista avsnittet för säsongen på Andra Avenyn på svt...usch...så nu ska man behöva vänta ända tills september... Jaja...det är bara att stå ut!!!

Men nu blir det väl sängen för mig oxå! *gäsp* Hoppas det blir en bra natt!!!

Kommentarer
Anonym

hejsan!

hoppas allt är bra!
jag undrar om du kanske hade kunnat rösta på min hund i en tävling hon deltar i.
om du tycker hon är söt såklart :)

www.enlitentax.blogg.se

2008-05-20 @ 22:53:18
Lisa

Ha en bra kväll!

2008-05-20 @ 23:00:17
URL: http://lisalisalisa.blogg.se
jenny

godnatt!

2008-05-20 @ 23:00:32
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback