Sovdax..

En promenix blev det med Marika förut. Men inte så värst lång. Det var lite för varmt nästan för att ta en lång promenad...eller så hade jag kanske fel kläder på mig. hehe... Men jag tycker det är lite besvärligt det här med hur mycket Love ska ha på sig nu när det är så varmt. Och när solen skiner så måste man ju ha på d där "överdraget" på kärran för att han inte ska få sol i ögonen... Och då känns d som att d blir väldans varmt där inne fast att han inte har någon filt eller så... jaja...det löser sig väl..=)

Nu sover Love och jag ska strax hoppa i säng jag med. Ska bara ringa min älskling och säga god natt först. Tur att jag har Love som fyller upp hans tomrum i sängen i natt! ;)

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback